Dla całego świata możesz być nikim, dla kogoś możesz być całym światem.
Skrzynia 5HP30 BMW 7 M60 4.0 286KM Automat Sprzęgło Komputer 740i e38
Witam.
Cena za Skrzynia Biegów Automat 5HP Automat Sport
Cena w ogłoszeniu podana za cały komplet
czyli Skrzynia Biegów Automat 5HP30 + Sprzęgło + Komputer Sterownik Skrzyni
Stan Skrzyni jak widać na zdjęciu Sucha i Czysta bez Wycieków
wymontowana z BMW 740i 1996roku po przebiegu 208tyś km
przed wymontowaniem była sprawdzona w oby dwóch trybach jazdy, czyli na Automacie i na Sporcie i sprawowała się bez zarzutu, po dodaniu gazu na Sporcie Paliła Gume w trakcie jazdy bez problemu i bez żadnych szarpnięć Polecam
Więcej info przez Olxa lub przez Telefon
Zobacz pozostałe moje Ogłoszenia znajdziesz tam Więcej Części do BMW 3 e36 5 e39 i 7 e38 740i m60b40
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdub3R.html
BMW e38 740i M60B40 automat 5HP30
Witam!
Oferuje do sprzedania moje BMW z 1994r. Jestem w posiadania samochodu od początku roku 2016. Od tam tej pory dbałem o niego ile starczało mi sił..ale już mi ich chyba brakło stąd decyzja o sprzedaży. Od stycznia 2016 (czyli od daty zakupu) w samochodzie wymieniłem, bądź zrobiłem:
1. Naprawa progów oraz konserwacja podwozia.
2. Wymiana układu wydechowego (kupiłem drugi używany kompletny układ oraz dwa końcowe tłumiki nierdzewne firmy 'Magnaflow')
3. Wymieniłem całe zawieszenie z przodu (wahacz przedni, wahacz tylni, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora, drążek kierowniczy i kóńcówki, łożyska piast lewa i prawa strona, zregenerowałem zaciski hamulcowe, wymieniłem również sprężyny i poduszki górne)
4. Naprawa hamulcy tylnich (regeneracja zacisków)
5. Wymiana oleju i filtra skrzyni biegów
Powinien być teraz następny pod punkt pt. silnik..ale opisze to jednak wszystko osobno jako 'komora silnika' :
-wymiana uszczelek kolektora ssącego (BMW)
-wymiana separatora odmy (BMW)
-wymiana świec (NGK)
-wymiana uszczelek pokrywy zaworów i gumek na śruby (V.Reinz)
-wymiana pompy wody (Febi)
-wymiana uszczelki miski olejowej (V.Reinz)
-wymiana wymiana obu pasków wielorowkowych osprzętu (ContiTech)
-wymiana pompy wspomagania (LUK)
-wymiana przewodów oraz zbiornika pompy wspomagania ( zbiornik nowy, przewody dorabiane w firmie zakuwającej przewody wysokiego cisnienia)
-wymiana chłodnicy i zbiornika wyrównawczego ( chłodnica Nissens, zbiornik Febi)
-wymiana kompletnego rozrządu silnika ( 2x kółka wałki ssące, 2xkółka wałki wydechowe, kółko pompy olejowej, 2xkoła napędu głównego, kółko pośrednie z łożyskiem, kółko napędu rozrządu i pompy olejowej z wału głównego, 2x łańuchy napędu między wałkami, łańcuch pompy olejowej oraz łańcuch główny i napinacz łańcucha głównego, ślizgi zostały wszystkie nie wymienione ponieważ są w stanie bardzo dobrym nie było sensu ich wymieniać)
- no i wiadomo...przez te wszystkie naprawy wymieniany był płyn chłodniczy nie jeden raz, ale zawsze ten sam czyli Febi o oznaczeniu G11 przewidziany do silników BMW
-olej silnikowy Valvoline VR 10w60 (pełny syntetyk)
-no i wszystkie filtry ; oleju, powietrza, kabinowe, paliwa.
Samochód posiada instalacje gazową. 2 reduktory AC R01, instalacja Stagg 300+, wtryski Valtek, butla gazowa w kole zapasowym mieści 45L gazu.
Po zakupie rownież zakupiłem opony letnie w rozmiarze 245/45/17" przednie są Continental ContiSport Contact, tylnie Bridgestone Potenza re050a. Jeśli chodzi o wnętrze samochodu zostały wyciągniete wszystkie siedzenia..wykładziny zostały wyciągniete i wyprane, siedzenia skórzane zostały zregenerowane specjalnym środkiem do odnowy skóry zakupionym w specjalistyczny sklepie "Shining Car", oraz mleczko zabezpieczające. Wszystkie sterowania elektryczne foteli są sprawne jak i podgrzewanie. Roleta tylnej szyby również jest sprawna, został wymieniony silniczek. Jeśli chodzi o audio również wszystko działa, nie ma niestety tylko zmieniarki, ta która była niestety była spalona, tego już nie zdażyłem kupić nowego. I ostatnia rzecz, którą zafundowałem siódemce to spory detailing samochodu, mianowicie:
- pierwsze polerowanie pastą Menzerna FG 500
- drugie polerowanie pastą Menzerna IP 2000
- trzecie polerowanie pastą Menzerna SF4000
- na koniec został nałożony wosk Soft99 Fusso Coat 12M i politura Wolf's Chemicals Nano Glaze.
Do auta oczywiście są zimowe opony Continental, i masa części które wymieniłem, jeśli ktoś je chce.
Jak widać w auto włożyłem tyle serca ile mogłem i byłem w stanie, ale już mi brakło sił, finansów i ochoty. Po ostatniej naprawie w silniku, czyli wymianie rozrządu podjąłem decyzje o sprzedaży. Wymieniałem rozrząd ponieważ silnik zaczął wydawać dziwne dźwięki właśnie spod dekli rozrządu, więc wymieniłem wszystko..dźwięki ucichły, byłem naprawdę zadowolony po przejechaniu testowych 100km, ale gdy wróciłem jednak było słychać jakiś dźwięk, już nie z rozrządu. Najpierw nie cykliczny, tylko nieregularny a później można powiedzieć, że już dość równy. W mojej ocenie i specjalisty, który od 25 lat naprawia BMW, jest to najprawdopodobniej panewka.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh9YNX.html