Strona początkowa Dla całego świata możesz być nikim, dla kogoś możesz być całym światem.tte trdHenryka Sienkiewicza tom VIITTE ToyotaTTE Toyota CelicaUTB Żurawien5110 uszkodzonyDumas Anioł2L Ambition koloricd kęty automat exlusivePiękna Led Bose
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • binti.htw.pl
  •  

    Dla całego świata możesz być nikim, dla kogoś możesz być całym światem.

    Wydech Tłumik TTE Toyota Celica VII Oryginał
    Witam!



    Mam dziś do zaoferowania kompletny i oryginalny wydech TOYOTA CELICA VII TTE.

    Na komplet składa się:

    - tłumik środkowy ( strumienica )

    - katalizator ( oznaczenie toyota x14 )

    - sondy

    - tłumik końcowy REMUS

    - końcówki wydechu TTE

    Cena dotyczy kompletu wymienionego powyżej



    Kontakt telefoniczny w godzinach 9-21. Gdybym nie odbierał, nie martw się, oddzwonie.
    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgy3vw.html



    Toyota Celica VII TS TTE 1.8 192 km VVTL-i Blue Carbon
    Toyota Celica VII generacji. Silnik 2zz-ge VVTL-i 192KM (141kW).

    Jest to oryginalna najmocniejsza wersja TS TTE. Posiada dodatkowo sportowy wydech TTE marki Remus, sportowe sprężyny obniżające TTE.

    Jest w unikalnym kolorze tzw. Blue Carbon - ten kolor występował tylko i wyłącznie w najmocniejszych wersjach TS (192km).

    Skrzynia manualna 6-cio biegowa. Najbogatsze wyposażenie, brakuje tylko skór - chociaż kto jak woli.

    Między innymi:

    - Elektryczne szyby

    - Elektryczne i podgrzewane lusterka

    - Elektryczny, szklany szyberdach uchylany w dwóch płaszczyznach. (Nie przecieka)

    - Regulowana kolumna kierownicza

    - Blokada drzwi od środka

    - Oryginalne Radio Toyoty

    - Oryginalny spoiler Toyoty

    - Wydech TTE marki Remus

    - Sportowe sprężyny obniżające TTE

    - Felgi Advan Racing 16 cali od nowości w tym samochodzie.

    - Climatronic - sprawna

    - 4x Poduszka powietrzna

    - Światła przeciwmgielne

    i inne.

    Największym atutem tego modelu jest silnik. Nie katowany i nie wkręcany na wysokie obroty na zimnym. (po prostu szkoda mi dobrego silnika) Nie kopci ani nie puszcza dymków przy odcięciu.

    Nie bierze ani grama oleju, przynajmniej na bagnecie nie widać różnicy. Co jest naprawdę rzadkością, nawet przy odcince (8300 rpm). Sam się zdziwiłem :)

    Naprawdę ładnie wkręca się na obroty a powyżej 6000 tyś obr na tzw lifcie po prostu wciska w fotel, nie tak jak niektóre egzemplarze. Mocno odczuwalny kop i różnica w prędkości/mocy.

    Olej (Motul 5w30) zmieniany co 7 tyś km, silnik jest po prostu zdrowiutki. Przebieg to około 198 tyś km. Olej ma barwę żółtawą a nie czarną jak to w większości podobnych egzemplarzach bywało. :)

    Ogólnie w samochodzie nic nie stuka, nic nie puka. Lać benzynę i śmigać. Wszystkie szyby oryginalne. Po dodatkowe informacje, pytania śmiało dzwonić. Cena oczywiście do negocjacji. :)

    Ogólnie szukam czegoś jeszcze mocniejszego, ale nie pali mi się ze sprzedażą. Sam jeszcze nie wiem do końca czy chce ją sprzedać. :)

    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgUAzZ.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • od-kuchni.opx.pl
  •